Zamestnanci a HR
Práca so zamestnancami a riadenie ľudských zdrojov sú neoddeliteľnou súčasťou väčšiny firiem. Bez ohľadu na to, či ide o zamestnancov na plný alebo čiastočný úväzok, brigádnikov alebo pracovníkov najímaných na jednorazové projekty – každý z týchto pracovných vzťahov si vyžaduje dôkladnú právnu úpravu.
Investícia do kvalitného riadenia ľudských zdrojov nie je len o splnení si legislatívnych požiadaviek, ale predovšetkým o budovaní stabilného a produktívneho pracovného prostredia, ktoré prispieva k dlhodobému úspechu vášho podnikania.
Prečo by ste mali investovať do správneho riadenia ľudských zdrojov?
Prevencia konfliktov a právnych sporov
Dobre zabezpečené procesy riadenia ľudských zdrojov pomáhajú predchádzať rôznym nedorozumeniam v rámci pracovnoprávnej agendy, potenciálnym hrozbám diskriminácie na pracovisku a mnohým ďalším komplikáciám, ktoré môžu mať za následok právne spory.
Posilnenie dobrého mena podniku
Firmy, ktoré sa o svojich zamestnancov starajú a kladú dôraz na správne nastavenie pracovnoprávnych vzťahov, získavajú na trhu práce lepšiu povesť. Minimalizujete tak riziko poškodenia vašej dobrej povesti a prilákate talentovaných ľudí.
Zvýšenie produktivity a schopnosti firmy rásť
Spoľahlivé riadenie ľudských zdrojov vytvára priaznivé pracovné prostredie, v ktorom sa budú zamestnanci cítiť motivovaní a rešpektovaní. Takto nastavení zamestnanci podávajú lepší výkon, čo priamo ovplyvní rast a úspech vašej firmy.
Efektívne využívanie finančných a ľudských zdrojov
Investovať do procesov riadenia ľudksých zdrojov sa oplatí, pretože vašej firme pomôžete optimalizovať náklady súvisiace so zamestnávaním ľudí – nábor, školenia a podobne. Vyhnete
Aké služby vám poskytneme?
Pracovné zmluvy a dohody
Pripravíme pre vás na mieru šité zmluvy a dohody – od pracovných zmlúv cez dohody o vykonaní práce či pracovnej činnosti až po špecifické typy zmlúv, akými sú napríklad manažérske zmluvy. Ak už zmluvy máte vyhotovené ale nie ste si istý ich obsahom, zabezpečíme revíziu a zaručíme ich kvalitu.
Personálne smernice a interné predpisy
Pre efektívne riadenie ľudských zdrojov a korektné pracovné vzťahy je nevyhnutné mať dobre nastavené personálne smernice a interné predpisy. Vytvoríme pre vašu firmu tieto dokumenty tak, aby nie len spĺňali všetky podmienky podľa zákona, ale aby zároveň zabezpečili hladký chod pracovnoprávnych procesov a chránili ako zamestnancov, tak aj vás.
Riešenie pracovnoprávnych sporov
Pomôžeme vám v prípade konfliktov so zamestnancami. Poskytneme vám pomoc pri riešení výpovedí, okamžitého skončenia pracovného pomeru, obvinení z diskriminácie ale aj v prípade súdneho sporu.
Zabezpečenie súladu s legislatívou
Poskytneme vám poradenstvo v oblasti plnenia povinností zamestnávateľa v zmysle Zákonníka práce, v súvislosti s ochranou osobných údajov a taktiež ďalších predpisov.
Poradenstvo pri zamestnávaní cudzincov
Zamestnávanie cudzincov môže byť zložité, pretože zahŕňa množstvo legislatívnych požiadaviek a povolení, ktoré sa líšia v závislosti od krajiny pôvodu zamestnanca. Pomôžeme vám s celým procesom, od zaistenia pracovných náležitostí a povolení na pobyt až po vypracovanie pracovných zmlúv, ktoré sú v súlade so slovenskou legislatívou.
Riešenie kolektívneho vyjednávania
Kolektívne vyjednávanie je proces rokovaní medzi zamestnávateľom a odborovými zástupcami alebo zástupcami zamestnancov, ktorý sa zameriava na dohodu o pracovných podmienkach, mzdách a ďalších benefitoch. Tento proces môže byť komplikovaný a vyžaduje si odborný právny dohľad, aby všetko prebehlo v súlade so zákonom a výhodne pre obe strany. Poskytneme vám poradenstvo a právnu pomoc pri rokovaniach a vypracovaní kolektívnych zmlúv a zabezpečíme spokojnosť oboch strán.
Komu sme už pomohli?


Pomôžeme aj vám!
Napíšte nám alebo sa priamo objednajte na 15 min bezplatný hovor.
Čo môžete spraviť už teraz?
No products found.
